RSS

Conversatie intre un cocalar si o ... femeie-cocalar!!

EA: ?
Cine esti?
EL: sunt eu
EA: care tu?
EL: eu
da tu cine esti?
EA: ??
EL: aici marcel
cini i acolo?
EA: nu cunosc
nu stu
sunt eu, for3v3riorz
am internet
tu ai?
EL: eu da sigur ca am internet
EA: cum naibi?
nu cred
si mi-e aiurea sa vb cu straini
EL: si eu ma simt aiurea sa vb cu strainiii
hai sa ne simtit aiurea impreuna
EA: ========>=====>====<@
o floare pt tine
El: vaaaii era o floare?l
EA: da
tu ce crezi?
k io nu stu sa firtrez?
EL: are o forma foarte falica
EA: falic esti u
floarea mea e
inca in floarea varstei
EL: ahaaa deci deabia i a imbobocit bobocu
EA: ce boboc vezi u?
auzi
tu asc bugmafia?
eu am fanclub
eu tot din pantelimon sunt
si bug mafia e preferatii mei
EL: preferatii mei e la familia si sorinel pustiu'
EA: de fapt am doua benzi de suflet
ii am pe bug mafia
si a doua banda de cantare
e vasilica salbatecu
e nou acuma
si are hituri
vreo 2
EL: ce misto-e manea?
daca e sa mi dai si mie sa mi pun pe telefon
EA: haoleo
tu la tel asc muzica?
ce leim
EL: pai eu asa ascult uzica da-pe telefon-cum intru in tramvai dau drumu
EA: 'aoleoo
esti d'ala
emo
;))
EL: eo nu s emo
eo ascult manele si haus
EA: io alceva nu asc
vasilica salbatecu
a stat cu mine in scara
acuma e smeker
EL: are masina?
EA: sta la casa, tot in pantelimon
are gaini si un porc
si un caine
EL: cat de tru trebuie sa fie
EA: e tru tru
haladit
EL: da tu esti fata sau baiat?
EA: je?
pey da la ghici ;)
ce ma vrei tu pe mine sa fiu?
alo
mai esti?
EL: pai sa fi fa-ta
EA: haoleoo
EL: ca mi-e mi plac feteli
EA: nu stii sa scri romaneasca
EL: ba stiu!nai vazu-t ca scriu cu liniute?
EA: aoleo
vazu-t nu se scrie asa
EL: eee daaa nuuu
EA: se scrie vazut-
ca poate mai vrei sa scrii cv
vazut-ai fah filmu?
sau vazut-eas mort
EL: tu mi zici mie fah?
EA: am dat ecsemplu
EL: aha
acu poate ca tu ai facut alta scoala
eu asa am invatat la min-e
da zi mi daca esti fata au baiat
ca io cu fetele is nu mi place ghei
EA: io sunt femee
se vede ca am facut alta clasa sociala
nu prea suntem idem
EL: aaa na bucur foarte mult domnisoa-ra
si care este etatea ta daca nu deranjeaza
EA: io am 20 de ani
EL: io am 28
crezi ca pot sa ti cer pretenia?m ar flatula sa fi cu mine
EA: :))
ha ha
tu crezi ca io umblu cu dastia ca tine, anagramati?
EL: da eu nu cred ce crezi tu ca crezi ca s anagramat
si am si masina si garsoniera
EA: ai garsoniera?
si masina?
cati cai are?
EL: are multi
acu nu stiu sigur
e de la un unch-i al meu din franta
e un bemveu
EA: a da?
asa mai vii de la tara
place
me gusta, ca sa vorbesc mai elevator ;;)
si ma dai si pe mine o tura?
EL: da sigur domnisoara ca te dau cate ture vrei
si im-i place cum vorbesti asa elevator-se vede ca ai facutate
EA: pei tiam zis ca am facut alta clasa sociala ;;)
EL: eo am doar liceu la sereal da am scoala vetzii
ai sa ma cunosti si ai sa vez-i
EA: ok
io tre sa ies
mai vorbim
da?
ma duc sa dau o tura cu caruta lu vasilica
EL: :O lasa l pe ala
io te dau cu bemveu
EA: las ma k are si el bani de bemveu
doar ca nu ma are bani de benzina
adica nu are cas
si cica nu acepta aia card
hai te pup
EL: iaaaa
bine atuncea
gata?te ai dat?


TO BE CONTINUED....

0 comentarii: