RSS

'cause I'm a freak

Vi s-a intamplat vreodata sa va uitati la lume pe strada si sa va imaginati persoana respectiva pe WC? Mie da! Recunosc, suna cam aiurea, dar mi s-a intamplat mai demult si treaba asta a durat ceva! Eh, cand mi-au trecut curiozitatile despre treburi d'estea...fiziologice, am trecut la next level. M-am upgradat, ca sa zic asa! Si acum, de cate ori ma uit la oameni pe strada, in metrou sau in supermarket, imi imaginez cum fac oamenii aia sex! I know, i'm a freak, dar nu pot sa ma abtin. Adica e o intrebare care vine de la sine, nici nu o constientizez, e acolo in capul meu! e aiurea, ca nu toti oamenii sunt aratosi, sau curati sau tineri ;)) ehh, sunt si masochista un pic! Sa nu credeti ca ma gandesc intr-una la sex, numai atunci cand nu am ce face si nu am la ce ma gandi!! Sper ca nu am speriat pe nimeni :) 'cause i'm a freak!

0 comentarii: