RSS

Pisici. Pro si Contra




Mda incep prin a spune ca mie imi plac pisicile, am doua!!Dar daca printr-o minune dumnezeiasca le-ar disparea vocea si mienuatul s-ar transforma in note de Mozart sau .. Blink 182 ar fii demential. Serios, deci spun Nu pisicilor in calduri, spun NU pisicilor agitate care miauna din orice, spun NU mieunatului de pisica in calduri, care seaman mai degraba cu tipatul unui bebe posedat!! Spun NU mieunatului si punct. Si daca s-ar putea sa fie grele, sa le auzi cand merg, cred ca trebuie sa le pun clopotei la gat. Stau si eu ca omu normal in pat, ma ia somnul si ea se holbeaza la mine din usa, atipesc 3-4 sec, deschid ochii si Pac! ditamaii fata de pisica imi miroase nasul!!! ma sperieee!!! Cred ca si daca imi zvacneste o vena, ea o vede si sare la vena mea!!! Asa ca mai bine sa ai caini!! Am trei din astia!! Dap, am trei caini si doua pisici si ii iubesc de mor, dar doar cand tac. Sunt eu cea cu probleme??... nu mai am loc in pat ... o sa imi iau altul, mai mare..

0 comentarii: